Support

Het is altijd fijn wanneer je op een enthousiaste achterban kunt rekenen. En dat kunnen wij gelukkig, kijkend naar het langzaam maar zeker groeiend aantal abonnees.
Het zou zo maar eens kunnen zijn dat we binnen niet al te lange tijd de (voor ons magische) grens van 500 sponsors aantikken.

En over rekenen gesproken; dat kunnen ze bij de Rabobank als geen ander. Je hoeft ze niets te vertellen over debiteuren en crediteuren, laat staan over positieve saldi. Voor overtollige gelden (ja, die bestaan!) is een voor ons uitermate interessant concept bedacht: die vloeien terug naar de community. De Rabobank kent namelijk het fenomeen ‘Clubsupport’, waarbij leden van de bank kunnen stemmen op de club of vereniging, die hen na aan het hart ligt.
Een prachtig systeem! Waar we in het verleden met een aantal leden van de club, dus zélf 40 kilometer door het Westfriese landschap moesten karren voor een vast sponsorbedrag van € 250,00 ligt nu de hoogte van het bedrag in de handen van zoveel mogelijk mensen (Rabobank-leden), die ons een warm hart toedragen. En dat heeft ons de afgelopen jaren geen windeieren gelegd! In plaats van een pijnlijk zitvlak en verwaaide haren, kunnen we nu rustig achterover leunen en in spanning afwachten hoe onze achterban zich voor ons inzet.

Het akelige coronavirus heeft ons danig in de wielen gereden, twee keer is de geplande expositie ’75 jaar bevrijding’ gecanceld en ook van de viering van ons 40-jarig jubileum was geen sprake. Wél hebben we onze sponsors blij kunnen maken met een remake van het oorlogsganzenbordspel ‘Laf en flink tijdens Hinkepink’ in 2020 en dit jaar met het boek ‘Van de Walingsdijk de wijde wereld in’ om het virusleed ietwat te verzachten. En dat náást onze jaarlijkse uitgave, die op het moment dat ik dit schrijf, weer wordt gedrukt. In oktober brengen wij die zoals alle jaren bij u thuis!

Wij menen goed aan onze abonnees te hebben gedacht, denkt u nu weer een keertje aan ons? Bij voorbaat dank voor uw stem en het daardoor aanvullen van ons saldo.

Dit bericht is geplaatst in Hoofdpagina. Bookmark de permalink.